Det beste i dag..

Var å  komme hjem og bare få to barn som møter meg i døra med hver sin gode, lange klem <3 Etter at dem har vært halvannen uke hos mormor på ferie på Sørlandet:)

Det er takknemlighet det, og verdens beste følelse. For det finnes virkelig ingenting som slår en lang og god klem fra ungene mine. Livet asså. På sitt aller beste. Stua er full av lyd igjen, og det deilig:)

Nå er det ikke alltid solskinnsdager her heller;) Men det er livet da. Søskenkrangling og rot, frustrerte barn og mor- det hører lissom med. Og det er litt sånn det skal være.

Men å komme hjem i dag til to som bare møtte meg i døra med armene ut… varmere i hjertet kan jeg ikke bli, tror jeg.

Snart flytter nest eldste sønnen med svigerdatter hjem for en periode også, mens de pusser opp ny leilighet. Og sånn skal det være. Døra er alltid åpen, og jeg elsker at huset er fullt av liv og lyd.

Så derfor har jeg flytta litt om på rom og stuer i dag, for å gjøre plass til et par til etter hvert. Og fornøyd med resultatet, så nå nyter jeg kvelden med beina på bordet- i stillhet- før jeg kryper etter i seng ved siden av minsten som fortsatt syns det er innafor å sove i mammasenga:)

Jeg er nå bra heldig <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg