Det ble en bra søndag

Dagen ble som forventet, og jeg elsker å ha huset fullt av familien. Her har det vært matlaging på høyt nivå, og latter og kos i bøtter og spann.

Sønn og svigerdatter disket opp med Hvalbiff med kantarellsaus og ovnsbakte gulrøtter. Og er det noe jeg kan spise meg stappmett av, så er det tydeligvis hvalbiff. Så utrolig godt 🙂

Stolt av flinke unge voksne og takknemlig for at dem tilbringer helga med meg. Ingenting er bedre enn å ha huset fullt av folk som jeg er så utrolig glad i.

Det er ingen selvfølge at store barn vil tilbringe helga samme “gamlemor” her, og det setter jeg så stor pris på. Og at dem er flinke til å lage mat, er en stor bonus. Så tok gamle frøken Hansen seg av desserten. Som ble ( etter ungenes ønske, gulrotkake)

Og jaggu fikk vi to ekstra gjester også 😉

Elgfrid og Edgar på plass i hagen litt tidligere enn vanlig og dem har sikkert ikke fått med seg at vi har stilt klokka. Men de er på plass til stor glede for både store og små.

Så alt i alt, en bra dag, og livet slår meg med glede og takknemlighet <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg