Det eksploderer i hagen min

Etter to dager borte, så kommer jeg hjem til en eksplosjon i hagen.

Morgenkaffen nytes ute, etter å ha vært oppe tidlig søndags morgen for å søke på drømmejobben. Og jeg gleder meg til å bruke resten av dagen i hagen. For det er helt utrolig hva to dager med sol kan gjøre for de grønne små vennene mine her.

Det er første året mitt med drivhus, og jeg elsker det. Det er så utrolig terapautisk og fredelig å pusle med de små grønne, som vokser fra dag til dag. Her er det alt fra blomster og stauder, til grønnsaker og krydder.

Og det ser foreløpig ut til at de alle trives godt. Hjemmesnekra drivhus, med all sjarmen det bærer med seg.

I fjor fikk jeg en hel del stauder av mamma, som var så bittesmå når jeg satt dem ut i blomsterbeddet. Og nå bare vokser dem så fort at jeg må skynde meg å lage flere blomsterbed.

Jeg kom jo hjem fra Tvedestrand i går, med to nye stauder- så i dag er det prosjekt planting og rydding i hagen. Forhåpentligvis så kommer sola, og det blir en bra dag.

Og jeg er veldig glad for at jeg har stor hage akkurat nå 😉

Trives du med hagearbeid ?

Facebook; Heges lille rom

Instagram; Hegeslillerom

Følg meg gjerne der <3

7 kommentarer
    1. Så heldig du er som har en stor og flott hage! 😄😄 Selv har jeg ikke det, men jeg har en fin liten balkong da. 🥰
      Har akkurat begynt å følge bloggen din og YouTube kanalen din, – var innom i stad (på YT) for å se om det hadde
      kommet en ny video! 😄😅😄

      Syntes du har en koselig blogg og jeg er også stor fan av YT kanalen din, – budskapet du deler der er etter mitt syn særs viktig, – og jeg er glad for at du legger ned den jobben du gjør i å synliggjøre det som faktisk er ganske viktig å synliggjøre. 😊👩‍❤️‍👩🌞🌈💖

      Når det er sagt, så hadde det vært moro om du hadde villet lage en vlogg! Trenger jo ikke være hverken kjempelang
      eller spesiellt “fancy” (litt usikker på hva jeg legger i ordet “fancy” akkurat her, men 😅😅) – det enkle er ofte det beste! 😊😊🌞🌈

      Syntes du er behagelig å høre på – og som sagt så står det respekt av å bidra til å synliggjøre
      noe som er såpass viktig. 🌈🌈🌈

      Anyways, ha en fin dag videre! 😄😄😄

      1. Takk for utrolig hyggelig melding <3 Jeg har en type vlogg i kommentarfeltet mitt på instagram:) Følg meg gjerne der.( Heges lille rom) I storyen der så legger jeg ut små videosnutter. Så fint at du også ser på youtubekanalen min. Setter utrolig stor pris at dere følger meg 🙂 Ha en fin dag du også.

        1. Heisann. Kanskje du kunne satt noen ute, til biene? Biene finner nesten ikke honning lenger. Syns det er fint med blomster jeg også- Selv om jeg er mann og 43 år. Planter jeg frø om våren. Syns det er så kjekt når det våkner til liv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg