Det er blitt mange betroelser

Ah <3

Jeg har jo blogget i to år nå, og føler at jeg har blitt litt kjent med flere av dere. Flere har sendt meg meldinger jevnlig. Det startet med mange som var i skapet, og som levde skjult med legningen sin. Mest voksne, men også noen unge. Og jeg har fått følge historien til flere, sånn litt på sidelinjen- samtidig som jeg har fått ta del i mange innerste tanker- og det er jeg takknemlig for å få lov til.

Det er kanskje litt enklere å tømme hjertet sitt til noen man ikke kjenner så godt, og som har gått igjennom det samme. Og jeg føler jo at jeg bærer på noen hemmeligheter etter dem to åra her. Det har blitt mange betroelser, og dem skal jeg ta godt vare på.

Det er flere som har stått fram på veien, og det er så fint å være med litt på den ferden. Fra å gå fra frykt og å være livredd- til å kjenne på den gleden som man får i etterkant. Det er utrolig fint å få være litt med på.

Og det gjør hele den litt offentlig reisa mi helt verdt det.

Flere har jeg blitt utrolig glad i, og jeg tar meg ofte i å tenke på hvordan det går med dere. For jeg vet så innmari godt hvor vanskelig det er.

Når hele livet virker  å være på stell, kanskje gift, og med barn- med hund og bil og hus. Så går man egentlig å er en annen enn det alle tror.. Man går, ofte i årevis, og kjenner på så sterke følelser som man ikke tør å dele med noen. Og en frykt som blir helt altoppslukende..

Det er vanskelig som voksen å innrømme løgnen man har hatt i mange år. For det føles som en løgn. Mot seg selv, og mot alle andre.

Og jeg tror at uansett hvor mye vi prøver å holde de følelsene nede, så stopper det seg til slutt. Fordi det handler om hvem vi er. Og det er vel kanskje begrensa hvor lenge vi klarer å skjule hvem vi er. Det er kanskje begrensa hvor lenge vi skal skjule det også?

Så, jeg vil bare si at jeg heier på dere. Vi er MANGE som heier på dere, og mange som vet hvordan det føles…

Jeg håper dere som ikke har gjort, finner styrken til slutt. Og jeg sender en stor klem for alle meldinger og historier og setter så utrolig stor pris på å høre at den bloggen her betyr noe for noen. For det gjør den for meg og <3

Og jeg er glad for å kunne si at det kan gå så mye bedre enn du frykter ..

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg