Det er fredag og jeg går inn for landing

Nå er de første bestillingene på foredrag og undervisning i boks, og jeg gleder meg til tiden framover. Jeg gleder meg til tiden nå også;)

Utstyr begynner å komme på plass. Det som kjennes veldig deilig ut nå, er at ballen ruller i riktig tempo. Ikke for fort, og ikke for sakte:) Det går som det skal og det er en god følelse.

Når jeg startet med det her, så var det så utrolig skummelt. Det er en drøm jeg har hatt i mange år, men å gjøre noe med det- var utrolig skummelt. Det er skummelt å gjøre seg sårbar på en måte, og vite at man kan feile. Det kan være det ikke går, og hva da lissom?

Men så kan det jo hende det går og:) Og tenk alt jeg hadde gått glipp av om jeg ikke hadde våget. Alle menneskene jeg blir kjent med, all kunnskapen jeg får og all lidenskapen som er i å drive med noe jeg er så engasjert i.

Nå er det fredag, og arbeid legges litt til side for helga <3 Så godt jeg klarer i allefall;) Det er ikke så enkelt å legge vekk noe som er i hodet 24 timer i døgnet, men jeg må finne en balanse der- og da er helga med mine folk- et godt sted å starte. For om jeg flyr høyt om dagen, så er det viktig å lande litt også.

 

Ha en god helg alle fine lesere <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg