Det er godt å være voksen

En koselig bursdagshelg er over, hvor alle var samlet ute igjen. Utrolig godt å ha alle her samtidig, og jeg føler meg absolutt ikke noe eldre selv om jeg har en 25 åring. Tror vel egentlig aldri jeg kommer til å føle meg som alderen tilsier.

Når det er sagt, så syns jeg 40 åra ikke er så aller verst. Det er godt å bli voksen.

På mange områder er det godt å være voksen,  men jeg tror det er aller viktigst i forhold til å kunne være seg selv, og samtidig være trygg i seg selv.

Jeg tror jo vi alle bruker noen år på å være komfortable og trygge på hvem vi er. Det krever kanskje noen år på baken med å ikke bry seg så mye om hva alle andre sier hele tiden. For ingen av oss klarer å gjøre alle til lags uansett, og det bør vel heller ikke være noe mål.

Målet bør vel kanskje aller mest dreie seg om å være fornøyd med seg selv. Være glad i seg selv, og å like seg selv. For det vil alltid finnes mennesker som ikke forstår deg, som ikke er enig med dine verdier,  og som vil ha noe å si om hvem du er. For sånn er verden blitt. Det er mange som har mye å si om mange.

Livet blir så mye deiligere om man liker seg selv, og er fornøyd med den man er.

Jeg skulle jo ønske jeg hadde hatt den evnen som ung, men det er kanskje sånn at det kommer med tiden? Det kommer med erfaringer som gjør at man setter mer pris på seg selv etter hvert?

Det kommer med mestring, og det kommer med relasjoner som gjør at man blir mer og mer kjent med seg selv etter årene går.

Det å gi litt blanke i hva andre mener- det tror jeg er godt for dem fleste. For ingen andre er meg- og jeg er ingen andre heller 😉

Og det holder det.

Ha en fin uke alle fine følgere <3 Takk for alle bilder som har kommet på melding, og på Instagram. De legges ut fortløpende.

Instagram; Hegeslillerom 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg