Det er mye alvor i dagene

Jeg er jo veldig glad i hverdager, men en pause fra hverdager er også fint. Og det har jeg hatt nå. Med fine folk, mye latter og sommer og sol.

Det er så mye alvor i dagene, og det har vært ekstra mye av det denne sommeren her. Med alvorlig sykdom, og med skytingen i Oslo- som satte meg helt ut litt. Uansett så er det godt med sånne skikkelig gode pauser, hvor jeg bare kjenner på at livet er bra. Her og nå. Med fine fine folk.

Det setter jeg stor pris på.

Husker å puste, husker å le, og husker å ta vare på alt det som er bra. For det er det innmari mye av i livet mitt.

Pust- og gjør mer av det som gjør deg glad 🙂

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg