Det er snart ikke plass igjen på kjøkkenet mitt..

I dag er det sykt barn her, så da ble det en pusledag hjemme:) Jeg gror snart ut av kjøkkenet, så håper snart været snart blir så alt kan stå ute i drivhuset hele tiden:) Men moro er det.

Chilli, mais, tomater, agurker og ulike urter venter på å komme ut. Eller jeg venter i allefall på at dem skal komme seg ut 😉

Lofusen min kommer tilbake for 3 året på rad, og det er artig. Det er den fineste sommerplanta jeg vet om. Og ekstra moro når dem kommer igjen. Det gjør den virkelig i år igjen.

Jeg har jo ikke grønne fingre, egentlig, men til og med jeg får det jo til 🙂 Det handler vel om det samme som med mye annet, og bare ha litt omsorg kanskje ? I fjor ga i allefall omsorgen 26 agurkplanter- så jeg har tatt det litt penere i år:P

Så jeg håper Storm og Yr kommer med et langtidsvarsel snart som gjør at det ikke trenger å bæres ut og inn her. Så skal dem få kose seg i drivhuset som sønnen lagde til meg i fjor 😀

Ellers skal det skrives en del i dag, og lage litt ekstra god middag til ett barn som er litt tufs. Sofa, kompani lauritzen og hjemmekos er på kalenderen i dag- og sånne dager er ikke så verst dem heller;)

 

 

 

2 kommentarer
    1. Prøver å få det til å gro her også, små spirer som ser ut til å være på stedet hvil. I fjor ble det en oase av chilli, paprika og tomat her. I år har jeg bare plantet frø til småtomater og chilli, men må visst smøre meg med tålmodighet..

      1. Plutselig så skyter det fart så blir kjøkkenet ditt fullt også 😉 Morsomt å være litt hobbygartner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg