Det gikk på fjerde forsøk

I dag var det hardt å stå opp, og vekkerklokka hadde mange sikkerhets alarmer for at vi ikke skulle forsove oss 😉 Og på alarm nummer fire så våkna jeg 😛

Tror vel ikke vi var alene om det i dag, men vi klarte det:) Skoleklar med negativ test og med hverdag igjen. Vel, så langt vi kan kalle det hverdag. Det er jo ingenting normalt lenger med pandemien som bare fortsetter..Men vi krysser fortsatt fingre for bedre tider. Det går i allefall mot lysere tider om ikke annet.

Så får vi bare holde ut med test på test, og karantener og diverse en stund til..

Pandemien gjør jo at jeg aldri helt kommer i gang. Foredrag og undervisning blir utsatt gang på gang, og det er frustrerende. Jeg kommer litt i gang, før pandemien stopper det. Gang på gang.. Lenge skal vi holde på sånn da tro?

Det er tanker som surret mens jeg og Charlie gikk i skogen og fikk vårfølelse i dag. Og jeg må minne meg litt på hvor bra vi faktisk har det. Det er en del bekymringer om dagen, både med syke barn og med jobb- men da er det godt å finne litt fokus igjen.

Skal ikke kimse av litt skog og sol 🙂 Det er vel den beste måten å få litt fokus på.

Hvordan har starten på året vært for deg og er det noe du gleder deg ekstra til dette året?

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg