Det gir perspektiv..

De kom i år igjen. For 3 året på rad så er det to ender i dammen min. Og hvor koselig er ikke det. Det er det aller beste vårtegnet:)

Jeg bor jo på det beste stedet i verden, og jeg elsker å være hjemme. Tror vel det nesten ikke finnes noe mer hjemmekjært menneske enn meg. Den plassen her har alt jeg trenger av ro og fred og glede. Jeg bor på ett sted jeg før kunne tenkt meg å reist til for å lade batteriene.

Så hjemmepåske asså:) Med alle barna innom i løpet av uka, til og med de store <3 Og ingenting kan vel glede meg mer.

Og etter alt som har skjedd de siste ukene, så var dette det alle beste nå. For livet slår ned, uten at man får gjort så mye annet enn å følge med og gjøre det beste ut av dagene. For livet er livet lissom, og noen ganger så slår det ned mer enn man ønsker.

Samtidig så gir det perspektiv på ting. Det er mye som blir bagateller, og man får en påminnelse om å bruke det man har på bra ting og på  bra mennesker.

På gleder og på å gjøre det man ønsker å gjøre,  og å ha det best mulig:)

Og det er en påminnelse som er fin å ta med seg innimellom.

God påske 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg