Det gjøres plass

For våren.

Jeg er så utrolig glad jeg bor her jeg bor. Spesielt i disse tider. Glad for å ha hus og hage, og plass rundt meg. Så nå er jeg i gang med å rydde bort vinteren.

I dag har mamma vært innom, eller utom heter det kanskje, for i is luft og litt sol så ble det vafler og kaffe ute.  Besøk med to meter avstand, og nok en gang uten klem. Minsten sa at hvis han snart ikke fikk klemme mormor nå, så ville han streike.

Utrolig rart det her, og jeg venner meg aldri helt til den manglende nærkontakten.

Men vi fikk se hverandre i det minste- og det er faktisk bedre enn ingenting. Vi har hverandre og, det er jo det aller viktigste.

Ellers er det å rydde vekk vinter, for å gjøre plass til vår som gjelder. Nå er det så lenge lyst at solcellene lyser igjen, og det begynner så smått å tørke opp i hagen. Inne begynner det også å bli vår nå, og masse frø er plantet.

God start på en fin tid, og på helg <3

Livet er som det er, og jeg kan ikke kontrollere alt rundt meg- men jeg kan kontrollere hva jeg selv gjør ut av ting. Og jeg er nødt for å velge meg litt glede. Det tror jeg vi alle trenger nå.

Ha en fin helg alle sammen, og tenk litt ekstra på hverandre. Send en ekstra melding, eller ta en ekstra telefon. Det kan være gleden noen andre trenger nå.

God helg .

Følg meg på facebook; trykk her 

hegeslillerom.com

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg