Det har vært en tøff vinter

Noen ganger så er det godt å bare koble helt ut. Og det var det i dag. En god ettermiddagstur uten hund, og bare med musikk på øra. Og en liten bonus at jeg traff på solnedgangen på vei hjem.

For solnedganger kan det aldri bli for mange av.

Jeg kjenner at det åpner opp litt, og at vi er litt på vei tilbake til en hverdag hvor det blir mye lettere å jobbe med det jeg brenner for. Det blir snart lettere å lage sosiale treff, og det blir lettere å reise rundt for å snakke om skeive. DET gleder jeg meg til.

Jeg har fått en liten forsmak de siste ukene nå, og det gleder meg veldig at jeg snart kan sette inn giret igjen, og det vil bli lettere å treffe folk uten teams.

Det har vært en tøff vinter, på mange måter- og jeg ser så utrolig frem til lysere dager nå. Psyken min har fått kjørt seg litt, etter at det har vært så mye rundt. Og det tror jeg vel ikke jeg er alene om. De årene her med pandemi har nok satt seg hos mange av oss.

Jeg begynner å lukte vår nå, og skulle det komme mer snø eller sludd nå- så greit. Det går likevel mot en lysere tid, på alle måter.

Noen dager liker jeg stille, andre med musikk hele tiden. I dag er en musikkdag- så nå er det fyr i peisen, genser på strikkepinnene og deilig musikk. Og jeg trives <3

www.hegeslillerom.com

Instagram – klikk her 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg