Det kom et lite kort

“God jul og godt nyttår. Fra deg som jeg ikke har snakka med på lenge. Poststempla for to dager sia, så fort kan det gå når vi tar oss tia”. ( DDE sin julesang- julkortet)

Jeg er blitt litt sløvere på å sende julekort de siste årene. Det har lissom forvunnet litt når ungene har blitt større- og ikke lenger syns det er like stas å være med på bilder.

Men i år har jeg skrevet noen selv. Forrige uke så fikk jeg et kort, fra en gammel kollega. Med en liten hilsen til meg, og det gjør jo så godt. Det er jo så utrolig koselig å bli tenkt på- og å få et julekort i posten. Så heretter skal jeg selv også bli flinkere til det. Det er en glede i hverdagen, og en liten oppmerksomhet som ikke er ventet. Og det setter jeg jo pris på.

For det gjør faktisk veldig godt, og er utrolig koselig. Og Jula handler jo om de små tingene, de som betyr noe ekstra. Som varmer hjertet litt. Og det å få kort fra noen man ikke tenker å få kort fra- det er fint.

Det skal jeg gjøre oftere. Så lite, men så stort likevel

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg