Det kommer en vår

Og jeg merker at den kommer stadig nærmere . Sola skinner, og verdens beste selskap på tur. Det er håp, og vi går mot lysere tider.

Jeg føler at jeg nesten ikke kan være inne nå når det er sol, for det gjør så utrolig godt for kroppen å være ute. Og jeg blir så innmari lei av å sitte inne å høre deprimerende nyheter om stadig mer nedstenging. Så ut er trikset, og sol og det beste selskapet .

Det blir en følelse av litt normalitet.

I dag har vært en så fin dag, med skikkelig vårfølelse. Og jeg elsker den tiden vi går mot nå.

Den tiden framover hvor alt begynner å våkne litt . Og det trenger vi kanskje i år mer enn noen gang.

Så nå er hunden fornøyd, mor er fornøyd og vi gleder oss til mye fint på tv i kveld 🙂 Annet enn nyheter 😉

Ha fin helg alle sammen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg