Det skal så lite til ..

En dag med alle ungene samla i en ellers rar hverdag. En helt normal dag med grilling og tur ved sjøen. Det skal ikke mer til. En deilig dag sammen med dem beste jeg vet, og en dag hvor ting har føltes som vanlig. Bortsett fra all klemming. Det henger jo hele tiden over som en rar greie. Men uansett… den beste dagen på lenge. Og været er det jo heller ingenting å si på.

Det har vært varmt og fint og vi har vært ved sjøen og vi har vært ute hjemme og grilla. Det fine nå er at vi kan være sammen litt mer fordi vi kan være så mye ute å nyte sola.

Jeg er så utrolig lei Korona. Lei av nyheter, katastrofe scenarioer, og å ikke leve som vanlig . Jeg er så lei av å savne folk og ikke kunne klemme de jeg vil jeg klemme.

Så dagen i dag gjorde så godt.

Jeg er så utrolig heldig som har så fine folk i livet mitt. Jeg har fem gutter, som er de beste jeg vet. Fem ulike personligheter som er så glade, fulle av liv og latter og så snille alle sammen. Jeg er så utrolig stolt av dem. Og det gjør så godt at dem vil tilbringe hele lørdagen med mamman sin.

For en dag, for et vær og for en glede å ha flokken samla og så utrolig deilig å ha en helt vanlig normal dag i det unormale.

Vi er mange som jakter på gleder i disse dager, og det er ikke alltid det skal så mye til. Vi har fortsatt vanvittig mye å glede oss over. Ta vare på hverandre, og ha en fin lørdagskveld.

#tavarepåhverandre #holdavstand #familie #glede

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg