Det trenger ikke koste all verden

Det bør ikke koste så mye, annet enn tid.  For en gang skyld så har alle agurkfrøa blitt noe av, så i år har vi 21 agurkplanter 😛 Dem kommer til å stå i drivhuset hele sommeren. Så spørs det om jeg kommer inn til slutt ..

Hagen min begynner å blomstre overalt, og det meste har jeg kjøpt billig. Drivhuset er hjemmesnekra og mye er stauder som er fått, og blomster som er tatt vare på fra i fjor. Noe er nytt i år.

Dem her fikk jeg av mamma i fjor, og har blitt enorme i år. Og utrolig fine .

Samme med de her.

Vi har et gartneri i nærheten som jeg elsker, Ilebys gartneri, og der kjøpte jeg lofusen- som er sommerens favoritt.

Pluss at jeg også har en som jeg har klart å få igjen fra i fjor.

Jeg er jo glad i farger, og det kan ikke bli for mye farger på sommeren. Det blir jeg glad av 🙂

Og dem gule og oransje petuniane er noe av det fineste jeg vet <3

Jeg blir mer og mer glad i hagen min for hvert eneste år, og det blir også billigere for hvert år. Utrolig moro å få det til. Jeg er ikke født med grønne fingre, men alt kan læres- og det går bedre fra år til år.

Og morsommere er det .

Har du noen billige tips til hagen som kan være til glede for andre?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg