Din stemme teller

Da avsluttes en bra helg på en høytidelig måte. Jeg har vært å stemt !

Hvis du velger å ikke stemme, så velger du at andre bestemmer for deg. Å bruke stemmeretten din er utrolig viktig. Det kan være vanskelig å velge hva som passer best for deg å stemme, og om du ikke klarer å bestemme deg- så stem blankt. Uansett – gå å stem!

For at demokratiet skal fungere, så er det helt nødvendig at vi stemmer. Din stemme teller. Din stemme er nødvendig.

Jeg syns det er høytidelig å stemme. Og jeg er klar for en spennende dag i morgen. OG fornøyd med å ha stemt !

Denne helga har alle ungene vært innom her hjemme, og jeg dro til stemmelokalet i dag sammen med sønn og svigerdatter. Det blir jeg jo stolt av. Første gangen de stemte ved stortingsvalg, og det er jo stas.

Eldstemann har vært innom fra Oslo, og de tre yngste har vært hjemme. Bedre helg enn det går det knapt an å ha tror jeg.

Håper du har hatt en fin helg også, og at du har stemt eller skal stemme i morgen. Ikke la stemmen din gå til noen andre enn deg.

Godt valg 🙂

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg har vært i sverige i helga. Hos broren min på hans hytte 🙂 Koselig. Har stemt. Viktig ja. Og mer og mer viktig tror jeg. Det er viktig at det ikke er for lav valgdeltakelse. Mange saker som er skikkelig viktige nå. Koselig din helg da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg