Drivhuset er ferdig

Drivhuset er ferdig , og jeg ble så fornøyd. Superflink sønn som heldigvis er like impulsiv som mammaen, og tar det meste på strak arm. ( med god hjelp fra morfar)

Det ble helt knall, og jeg gleder meg vilt til alt som skal få vokse seg stort inni der framover.

Materialer er gjenbruk, men kanalplast platene er kjøpt nye.

Jeg gleder meg til lange, fine kvelder og mange middager med hjemmedyrket tilbehør fra hagen.

Været her på Østlandet nå, er helt fantastisk og i dag har det vært så varmt og deilig. Så deilig at kvelden ble avslutta med fine folk, på fisketur.

Fangsten var en hanske og to som hoppa av før dem kom på brygga, men det gjør ingen verdens ting. For med rette folk, og det været her- så kunne det ikke vært bedre.

For er du med bra folk, så har det ikke noe å si om fisken biter eller ikke.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg