En jul med facetime

Sånn ble det i år, men fint likevel.

Den måneden her har jeg nesten kryssa fingrene konstant for at vi skulle komme oss gjennom jula sammen, men en uke før jul så skjønte vi at måtte kutte litt ned på nærkontakter. Så ble nest eldste i karantene med kjæresten, og vi var brått fire mindre.

Med to på facetime .

Så har jeg egentlig tatt dag for dag, og det er vel lenge siden jeg har hatt så lite julestemning- men jul ble det. Vi hadde en fin kveld i går med tre av ungene og nær familie og i dag skulle jeg til eksen og hans familie. men med syke barn så er det dager som alt kan skje.. Og i dag var ikke en god dag for junior.

Så da ble det en kveld med meg og 13 åringen i raggsokker og med tente lys og varm stue.  Med julefilmer, lego og grinchen på tv og julemat på døra, – og vi gjorde det beste ut av det vi hadde.

Og sånn er vel livet litt. Vi klarer ikke alltid å planlegge alt, fordi uforutsette ting oppstår underveis. Og da gjelder det å snu og tenke nytt, for annerledes kan også være fint. Og ikke minst så har jeg en grådig fin kjole 😉

Tror det har vært en rar og annerledes jul for mange, men jeg håper dere har hatt og har det så bra som dere kan. Livet skjer på en måte, med både korona og alt annet som vi ikke rår med.

Nyt gode og rolige juledager, kos dere sammen med de dere kan være sammen med, og ta en ekstra telefon til de du ikke kan være sammen med.

God jul videre til alle dere enestående følgere, og takk for alle julehilsner og meldinger. Setter stor pris på hver eneste en <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg