En sommer i farger

Jeg gjør mer av det jeg blir glad av, stadig vekk- og sommeren i farger, er akkurat som jeg vil ha det. Uteplassen min har blitt min lille oase, og jeg begynner å bli så fornøyd.

Fått mange kommentarer og mange lurer på hvordan jeg tør. Men hvorfor skal jeg ikke det ? Det er jo jeg som bor her, og som skal være fornøyd med det jeg har 🙂 Skjønner ikke hvorfor andre skal mene så mye om det 😛

Jeg syns jo det har blitt superfint 😀 Pluss at det er det morsomste jeg har mala på lenge.

Og å finne positive ting og gleder- det er undervurdert. Det gjør godt å være glad, og å kjenne en tilfredshet og glede inni seg. Og hva som gjør meg glad, kan jo være noe helt annet for deg.

Så et råd på en tirsdag- ikke bry deg så mye om hva alle andre mener og tenker eller gjør, følg ditt eget hjerte og gjør det som gjør deg bra.

Gjør mer av det du drømmer om, og har lyst til.

For det kan gjøre deg godt <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg