Endelig..

Kom sola 🙂

Det gleder frøken Hansen sitt hjerte stort. Her skal det være bursdag i helga, for eldste gutten blir 25 år- og det er jo helt utrolig å tenke på. Uteplassen er gjort klar på morran, og alle blomstene er tatt ut fra drivhuset.

Kan jo ikke annet enn å bli glad 🙂 Etter flere dager med regn nå, så var det så deilig å ta ut ting igjen. Mangler bare tak her nå, så jeg hadde sluppet å løfta alle putene ut og inn hele tiden.

Jeg har et favorittgartneri, og der har jeg allerede vært noen ganger i år- og favoritten er de gule her. Så utrolig fine i skikkelig sommerfarger. Har du sett noe så fint ?

Mai asså… Og Juni… Det må være de ultimate favorittmånedene mine gjennom hele året. Det er nesten ikke mørkt, og det blomstrer og spirer i alle kroker.

Eneste som mangler nå, er en liten sjokolade til kaffen. ( og det har jeg jo…..-alltid)

Håper du også har sol, og en bra morgen:)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg