Endelig

Et skritt nærmere.

Etter mye jobb med forretningsplan, så er det nå godkjent og det var godt å høre. Det har vært mye jobb, og jeg har lært mye- og veldig godt å få den godkjent.

Det gir en bekreftelse på at jeg er på rett vei, og at det jeg driver med nå- har noe for seg. Det gir en bekreftelse av å bli trodd på, og at det jeg brenner for og vil jobbe for, er viktig. Og det gir en bekreftelse på at det er meg det kommer an på.

Så nå puster jeg og senker skuldrene flere hakk. Og deilig å få så positiv tilbakemelding for hardt arbeid.

Da er det bare å fortsette å stå på, i det samme sporet- og å fortsette med å være synlig. Jeg føler jo litt at dere som følger også er med på denne prosessen. Dere deler så mye for meg, og er en del av alle skritt jeg tar nå. Dere deler mye med meg, og hver enkelt historie dere forteller meg – lærer meg mer jeg kan ta med meg videre.

Det er mange av dere som har fått en spesiell plass i hjertet mitt, og som har lært meg mer av hva som er viktig for å bli sett, og akseptert og hva om skal til for å føle seg hjemme i seg selv.

For det å føle seg hjemme i seg selv- er så utrolig viktig. Det å være fornøyd med seg selv, og det å være tilfreds i livet. Det gjør alle andre livets utfordringer litt enklere.

Det er INGEN skam i å være homofil, lesbisk, han- hen eller hun.

Den du er- det holder i massevis.

Takk for at dere åpner dere for meg, og takk for at dere bidrar til at jeg kan jobbe med det jeg brenner for og er engasjert i <3

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg