Endelig kan jeg si det

Det har vært stille på meg her nå, men det er fordi det har vært mye jobbing i kulissene, og nå kan jeg si noe:)

Jeg har fått ja til å starte Fredrikstads første skeive møteplass, og det er helt vanvittig moro. Fra jeg fikk ja til jeg flyttet inn på nye kontorer- så gikk det fort, så nå sitter jeg på mitt nye kontor og planlegger åpningsdag og sosiale kvelder for mennesker i alle aldre.

Og møteplassen har fått navnet BraNok!

Jeg gleder meg helt vanvittig til tiden framover og til å endelig få en mange års drøm ut i realitet. En trygg møteplass hvor mennesker kan være seg selv, uansett legning og kjønnsidentitet.

Så i dag er det siste innspurt på kontoret, før jeg tar helg med mine fine nærmeste<3 God helg alle 🙂

2 kommentarer
    1. Gratulerer!
      Det vet jeg hvor det er, så gøy da…kanskje jeg stikker bort en dag for å hilse på..Jeg er ikke skeiv..Men
      sikkert velkommen…….. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg