Endelig kom den

Og der kom den. Den det virker som de fleste av oss venter på hele vinteren. Og kanskje mer i de tidene som har vært nå, enn noen gang.

Nå får vi en frihetsfølelse på en helt annen måte når vi kan møtes ute i pent vær, og man hører barn i gatene igjen og svaberga er fulle på strendene.

Det føles helt fantastisk.

Det er bare å gripe tak i dem dagene man kan nå, tenker jeg. Nyte morgener, kvelder og netter. På denne tiden her så har jeg virkelig ikke lyst å gå inn på kvelden. Monstervepsen, som tydeligvis trives her om dagen ødelegger litt… Men den skal ikke ta vekk utegleden min 😉

Så nå er lysa klare til sola går ned, og jeg kan bruke noen timer ekstra ute i paviljongen min.

Det blir ikke bedre enn man gjør det sjøl 😉

Håper du også nyter fine og lange dager og kvelder.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg