Er du like glad i Eurovision som meg?

Lørdag 14 Mai så trår vi til med en skikkelig morsom fest i Fredrikstad. Jeg er jo over gjennomsnittet glad i Eurovision, og vi har fått i stand en fest som blir helt knall. Og det er fortsatt ledige billetter om du vil ta med deg en gjeng å komme. Klikk deg inn her om du vil lese mer.

Vi får besøk av Oda Gondrosen, som skal synge- og Desiree Ulvestad-Grandahl skal være konferansier og quizmaster. Priser for beste antrekk og mye moro underveis.

Hadde vært supergøy om jeg så flere av dere der også:) Vi trenger en frisk og morsom fest nå folkens. Vi trenger å komme ut av sofaen og ha det moro sammen med andre. Det er sikkert flere enn meg som syns dørstokk mila har blitt ekstra lang etter de siste årene, men det her gleder jeg meg skikkelig til.

Jeg syns Norge har et morsomt bidrag i år, og det tror jeg vi trenger. Litt enkel moro- etter to tøffe år.

Ellers er Sverige favoritten.

Så i kveld benker jeg meg foran tven til nye episoder av adresse Torino, og teller ned til fest:D Med hekletøy og god mat sier vi velkommen til fredag- og helg 🙂

 

Bli med du og?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg