Er jeg lesbisk nok for deg nå ?

Reklame |

Jeg har jo fått høre mange ganger at jeg umulig kan være lesbisk, for jeg ser jo ikke sånn ut. Lite viste jeg at det var et eget utseende som lesbiske burde ha. Så mye jeg ikke har vært klar over. Jeg blir stadig overraska , men er glad for at jeg blir fortalt det så ikke jeg går her og tror jeg ser ut som meg selv lissom… Jeg har vært for mandig for noen, for feminin for andre. Det blir jo aldri bra nok … 😉

Så da ble det en liten klipp da, og et armbånd bestilt fra Amnesty.

Syns det nok nå ?

Nei, jeg tenker jeg går kledd som jeg selv vil jeg. Og har håret som jeg selv ønsker. Det viktigste for meg er at jeg trives med meg selv. Armbåndet koster 200 kroner, og ved å kjøpe det så er du med på å støtte mangfold og inkludering i samfunnet vårt og i verden. Det kan du bestille her Det syns jeg var verdt å støtte, så det bærer jeg med stolthet. Etter innlegget jeg skrev i går, ( det kan du lese her  ), så kom det som bestilt i postkassa i dag .

Kle deg som du vil, ha håret som du vil, og vær den du er. Ingen har noe med det. Du er den som skal trives mest med deg selv.

Kjøp deg en tannbørste som lyser opp på badet, og som kan være morsom å gi i gave til noen. En så liten enkel ting, som kan si så mye. Heier på alle som er seg selv 🙂

Proud tannbørste
Kjøp den her for å vise at du heier på mangfold og inkludering. Fin på badet og kanskje som en liten gave til noen.

Humble Brush Proud Version//Humble Brush

 

 

 

4 kommentarer
    1. Ja, er det ikke utapå det sitter da? 😀 Bare tuller! Det med å dømme folk etter utseende, tro man vet hvem folk er pga signaler med klær og frisyrer er nok ganske vanlig på mange saker, ikke bare legning. Politiske greier etc også er jo vanlig å bli bedømt etter hvordan man ser ut… Hm.. Folk er rare 😀

    2. Du er helt fantastisk, ny eller gammal sveis!! Måtte verden få flere som deg, din stemme er viktig, du er viktig for alle de som kommer etter deg -gammel som ung💕 Og du ser ut akkurat som du burde, helt unik og vakker akkurat som du er💕

    3. Folk er rare. Vær deg selv, du er en flott unik person som fortjener det beste livet har å by på.❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg