Et fargeeventyr i hagen min

Jeg skal jammen ikke ha på meg at jeg er minimalistisk;) En liten tur på favoritt gartneri endte i de fineste farger på terrassen i dag 🙂

Jeg elsker farger på sommeren, og jeg fryder meg over en hage og uteplass som gir meg så mye glede.

På toppen av det hele så går det mot at  at det er lov å henge opp Regnbueflagget ved siden av andre flagg ved lokale arrangementer, og det er utrolig fint. For det er ikke bare et flagg.

Det er et flagg som representerer kjærlighet, mangfold- og at det er plass til alle. Det er plass til at man kan være seg selv. For meg så betyr det flagget mye, og når jeg ser det henger oppe noe sted- så rører det meg. Det betyr velkommen, og det betyr kjærlighet.

Så HURRA for kjærligheten <3 Og for glade farger 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg