Et lite døgn normalitet

I dag har jeg vært innom å skrive om SIAN, og om kommentarfelt men siden jeg har hatt et så fint døgn, så skal jeg heller bare være i det en stund til, og deler noen bilder fra en liten helgetur.

Det ble en liten tur til mammas paradis i Tvedestrand, med kjæresten. Så utrolig godt å bare kjøre av gårde en liten tur, og å bare late som om alt er som normalt. Om ikke annet, så bare for et døgn.

Familien min har sett hverandre gjennom pandemi tiden, men mindre og vi har hatt mye mindre tid sammen. Ungene har enda ikke sovet hos mormor, og er noe som savnes sårt- så vi håper og krysser fingre for at det snart er som det var.

Vi er jo helt utsultet på å være ordentlig sammen. Sånn skikkelig, i dagesvis- med klemmer og uten å tenke avstand og alt. Og dette døgnet var en liten påminnelse om hvor bra det snart vil bli.

Og det her er jo et lite paradis.

VI har til og med fått fisk, og det er ikke noe vi er sånn super bortskjemt med her i Østfold;)

Noen ganger så treffer livet så innmari bra, hvor bare alt er som det skal være, og det er viktig å leve i det. Det er viktig å ta vare på det bra <3

Vi kan velge å grave oss ned i alt som er kjipt, eller så kan vi velge å ha det så bra vi kan.

Jeg velger det siste 😉

Håper dere alle har en fin helg sammen med folk dere bryr dere om.

Og følg gjerne mamman min på instagram her; Villawollmark

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg