Familiens nye prinsesse

Jeg tror aldri jeg har vært uten noen dyr i livet mitt og pr nå huser hjemmet vårt tre katter og en labrador. Her er vårt siste lille tilskudd til familien. Thyra er en Maine Coone frøken, og har tatt hele huset med storm. Det er første gang jeg har en rasekatt, og det var heller ikke planen nå- men da vi fant ho her- så smelta vi alle fullstendig. Skjønner du hvorfor?;)

Ho er så fin, og oppfører seg nesten som en hund. God venn med Charlie allerede og passer på når storebror ikke er helt i form <3

Det er godt med dyr i hus, både for voksne og barn. Mye glede, en del frustrasjon og mye latter.

Etter hvert skal Thyra også få bli med på tur sammen med Charlie, men foreløpig er livet på utsiden av dørene altfor skummelt. Selv i bånd;)

Imponert over hvor vakker ho er, intelligensen og hvor ekstremt matglad ho er. Akkurat like matglad som storebror labrador;)

Har du dyr, så sleng gjerne ut et bilde i kommentarfeltet:)

5 kommentarer
    1. Ååååå så nydelig katt! Den rasen er bare så lekker… så skulle jeg hatt katt igjen.. (har hatt skogskatt og andre katter) så måtte det bli en slik 😀
      Jeg har shetlandsheep hund som heter Leia 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg