Fikk opp pulsen litt på morran i dag

I dag tidlig så fikk vi opp pulsen fort.

Vi er vant med elg i hagen fra tidligere år, men i år så har det vært mest rådyr og så lite elg at jeg glemmer å sjekke i vinduene før vi går ut. Men det skal jeg starte med nå 😛

Jeg og min nest yngste går ut og mot skolen og titter inn i hagen, for å se en enorm elgokse stå bare noen meter fra oss. Sikkert god og berusa etter nattens måltid med epler. Det var bare å løpe det, før Charlie fikk øye på den- og det klarte vi heldigvis.

Fikk jo ikke noe bilde av den, men her er elgene som var her hver dag i fjor.

Dem er jo flotte og det er jo stas med elg i hagen, men aller mest fra innsiden av vindu 😉

Og med så mye epler i hagen nå, så kommer nok Elgar igjen. Men da skal jeg huske å sjekke vindu først.

Det er endelig mandag, og ny uke på gang. Og pcen er på for noen timer nå. I dag blir det å forberede noen møter denne uka, med fyr i peisen og kaffekoppen ved sia.

For morgenturen er vi allerede ferdig med 🙂

 

Ha en fin uke alle sammen <3

 

 

3 kommentarer
      1. Den var her i hele går, sjangla rundt og var bare komisk 🙂 Men å lufte bikkja var en utfordring … Staselig på innsiden av vindu 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg