For jeg liker den bobla mi ;)

Så kom regnet. Heldigvis kom det som regn, og ikke som snø 😛 Det er en glede på en mandag selv om det er bittelitt stusselig. Likevel så var det jo så tørt nå at det trengtes litt vanning av naturen.

I dag er det ikke mye jeg skal gjøre. Og det skal jeg ikke gjøre med god samvittighet. For med en bestemor på sykehuset, og en mamma som starter cellegift i morgen- så er det helt greit å ha litt Hege tid. Også på en mandag. Så etter å ha bikka 26 telefon samtaler før kl 14- så logger jeg av litt 😉

Jeg logger av litt, og tar vare på meg selv. For det har lært at er lurt;)

For  Hege-tid setter jeg jo pris på. Det å bare sulle i min egen boble med god musikk, pc og fyr i ovnen er absolutt ikke å kimse av. Det er deilig, og det er nødvendig. Og en tur i skogen med pelsdotten selvfølgelig. Den muligheten har jeg i dag, og den griper jeg med alt det er verdt.

Jeg er jo ei som kan framstå som veldig utadvendt, men så er jeg jo ikke det. Jeg er mer introvert enn ekstrovert, og så utrolig avhengig av dager for meg selv. Spesielt når det blir litt mye, så trenger jeg alene tid. Jeg har i allefall skjønt at jeg aldri kunne hatt en ren telefonjobb;)

Og nå kom det også litt sol 😀 Små, fine gleder <3

Ha en god mandag alle sammen, og ta vare på hverandre- og ikke minst- ta vare på deg selv.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg