For livet er ikke så verst ute

Juleværet er vel som forventet her på Østlandet og nå sitter jeg inne med uværet som er i gang på utsiden.

Fyr i peisen og noe koselig på tv og en sliten og fornøyd hund.

Juledagene er deilige dager og den jula her mista jeg julestresset et sted på veien og fant det ikke tilbake igjen. Jeg har bare kosa meg, og nytt tiden med mennesker som jeg er så glad i.

I dag var det så deilig å komme seg ut, og jeg elsker sjøen. Uansett vær, så gjør det noe med meg å være ved sjøen. Jeg har jo labrador, og han er jo strålende fornøyd med vann. Bader året rundt om det er sjø eller søledam:P

Det blåste godt og så kaldt, men likevel så deilig.

En fin 2 juledag på tur. Det gjør noe med hodet og komme seg ut, og det er så utrolig godt å komme inn etterpå. Dagene er litt hva vi gjør dem til tenker jeg. Og det hjelper sjelden å sitte å grave seg ned, eller syns synd på seg selv. Da er det mange av dagene som bare forsvinner i det store intet.

Og det er faktisk dager vi aldri får tilbake.

Gjør det beste ut av det du har, for det er deg selv som mest av alt kan velge å gjøre noe med ting. Det finnes alltid gleder, uansett vær.

Ønsker alle en fortsatt fin jul <3

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg