Frodith sine ballonger

Når det kom en utfordring, så er jeg jo altfor nysgjerrig til å ikke si ja. Og å gjøre litt ting som er utenfor komfortsonen begynner jeg å kose meg med, så jeg tenkte; Kjør på. Og i posten noen dager senere- så kom ballongene fra Frodith, med beskjed om å gjøre noe morsomt.

Jeg har tenkt mye forskjellig, men så slo det meg- noe av det morsomste og beste jeg vet, er å bade. Og farger og ballonger gjør meg glad. Så om ikke det gjør andre glad, så gjorde det i allefall meg glad;)

I Hege stil så har jeg pyntet de med regnbue klistremerker. For det hører lissom litt sammen da, hjerter og regnbuer.

Noen hyttefolk ute på sin formiddagstur sperret nok opp øya litt, og jeg håper det ga dem et lite smil- om ikke annet.

Målet var å gi dem bort etterpå, men siden det blåste litt mye- så endte leken her, og jeg håper noen av hyttene her ute får et fint hjerte på terrassen sin 🙂

Mottoet her må jo være at man får det ikke mer moro enn man lager sjøl 😉 Ikke ta seg selv så høytidelig hele tiden. Det er lov å ha det moro, det er lov å være barnslig- og om ikke annet så hadde jeg og 17 åringen min en artig time i vannet i dag.

Takk Frodith, for en morsom time 😉 Og for at du får oss til å huske på å ha det moro.

10 kommentarer

Siste innlegg