Gi litt mer faen, og gjør noe bra for deg

Å gå med stress over tid er slitsomt, uansett hva det gjelder. Det å ikke klare å finne den roa innvendig som vi trenger for å ha det best mulig. Den vi trenger for å lade opp, og for å koble av og ut.

Når det hele tiden surrer tanker innvendig så er det vanskelig å koble av. Men viktig.

Jeg bruker skogen, og jeg bruker spikermatte. Jeg skriver, og jeg bruker noen dager helt alene. Det er mine triks for å klare å ta vare på meg selv, og for å slappe helt av. Jeg trives i eget selskap, og det er da jeg slapper av aller mest. Det er da jeg finner energi til resten av dagene. Og det er veldig viktig for meg å ta meg tid til.

Uten å få dårlig samvittighet for andre. Og etter en dag eller to så har jeg lada nok, og det har jeg nå- så i dag blir det vin med fine folk:) Fredag-vin og god energi- det skal man ikke kimse av.

Samtidig så går vi til påskeferie og det er jo deilig:) Sove lenge og sene kvelder med ungene. Filmer og påskejakt og forhåpentligvis så forsvinner snøen like fort som den kom;)

God fredag alle sammen. Ta vare på hver dag, og husk at livet er nå- her og nå er øyeblikk du senere vil savne. Her og nå skjer livet som blir en av de dagene som gikk så fort.

Kos deg, gjør ting du blir glad av:) Gjør en ting andre blir glad av. Ring en det er lenge siden du har snakka med, send en melding eller smil til noen. Det er ikke så mye som skal til.

Alene er vi sterke, og sammen er vi dynamitt. Det skjer så mye vondt i verden at vi må ta vare på det som er bra, og ikke fokusere på bagateller. Som Per Fuggelli sa;

Gjør litt mer av det du vil:)

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg