Gjør noe du blir glad av

Hva skal vi gjøre for å holde motet oppe den tiden her ? Hvordan skal vi klare å se det positive gang på gang på gang ? Fordi de dagene her kan jo heller ikke bare kastes bort. Det er del av livet det og.

Det har vært et vanskelig år på mange måter, også for meg, ikke bare pandemi- men også helse og jobb, og det gjør godt å se på bilder og se at det ikke er det vanskeligste jeg sitter igjen med av minner.

Jeg har sett igjennom bildene mine fra det siste året. Pandemi året, og jeg blir glad når jeg ser hvor mange gode minner jeg også har fra den tiden her. Hvor mye bra dager det ble- tross alt.

Hvor mye glede det er å finne i hverdagsøyeblikk.

Hvor mye sol og varme har å si på kropp og sinn, og disse dagene med noen jeg er glad i.

Hvor deilig det var med utekjøkken, lagd av sønnen.

Alle fine turene med Charlie.

Nattlige fisketurer i sommervarmen.. Dog uten fisk, men med fine folk <3

Og ikke minst, solsikkene mine som ble utrolig flotte i fjor.

Og alt det her, folkens- det kommer igjen. Vi må bare holde ut litt til, så har vi sånne ting rundt oss igjen.

Imens får vi prøve å gjøre det beste ut av ting. Det er lov å glede seg og å vente på bedre og mer normale tider, men ikke la dagene nå bare gå forbi heller. Det er dager vi har, om vi ikke kan bruke dem på alt vi vil- så får vi bruke dem på det vi kan.

Fisk eller gå tur, eller gjør noe som gjør deg glad. For noen gleder er det alltid å finne, det kan bare hende vi må lete litt ekstra godt noen ganger.

Samtidig kan vi glede oss til, å se fram til vår og sommer <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg