Glede på en fredag

November går mot desember, og i dag er en så deilig dag. Å våkne til at verden er litt hvit og at sola skinner- det gjør noe med meg. I dag fikk jeg plutselig akutt julestemning og en sånn ordentlig god følelse i hjertet. Å våkne med et smil gjør noe med hele dagen egentlig.

Og det skal jeg gjøre mer. Jeg skal gjøre mer av det som gjør meg glad. Spesielt i år tror jeg vi alle trenger den gode følelsen av å være lykkelig, litt mer enn ellers. Stunder hvor man glemmer det som er kjipt og trist og skummelt. Stunder hvor man bare koser seg og lever her og nå.

Det gjør jeg i dag 🙂 Og det tenker jeg skal være standarden for resten av helga. En pustepause fra mye jeg ikke får gjort noe med, og lage glede ut av det jeg kan.

Og at julestemningen kommer krypende første helga i advent, er absolutt ikke feil 🙂 Julestemning, fine folk rundt meg, sol og kaldt.. Fredagen starter utrolig fint.

Fyr i peisen, ullsokker og ulltøy så er dagen klar for å pynte litt til jul, høre på julemusikk og bare nyte resten av dagen inne .

Håper dere lager dere en fin helg og finner noen gleder uansett hvordan hverdagen ellers er. Det fortjener vi alle sammen<3

Livet er nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg