God helg

Det er fredag, og en uke hvor hverdagen så vidt er i gang igjen. Hverdag er også fint.

Deilig med litt mørkere og roligere kvelder også. Spesielt når det er såpass fint at jeg kan sitte ute lenge. Hver årstid har sin sjarm. Selv om jeg er spesielt glad i vår og høst.

Det har vært fine uker, og det blir en bra uke til med gode venner, før sommeren nesten er litt offisielt over.

Rar sommer asså.. Mye følelser, både med mammas kreftsykdom- og skytingen i Oslo. Det er begge ting som preger hverdagen, men som vi lever med. Å gjennomføre pride i Fredrikstad tror jeg var det lureste jeg kunne gjøre. Det hentet opp igjen en trygghet som jeg mistet litt. Og jeg kjenner at jeg er på vei tilbake etter det.

Det er mange av dere som har spurt meg om mamma og hennes sykdom. Mange av dere som spør lever også med kreft selv eller i nærmeste familie. Her kunne de ikke operere på grunn av spredning, men ho responderer kjempebra på cellegift, og har en tøff kur igjen nå før det blir vedlikeholdsdose.

Så det lever vi med, og sånn blir det framover. Medisinen sin jobb blir å holde det i sjakk:)Og mamma er den tøffeste, sterkeste og mest positive jeg kjenner.

Men er det noe vi vet helt sikkert- så er det at vi lever nå. No mer enn det vet ingen av oss. Så jeg tror det er viktig å lage bra dager, og ikke bare vente med ting hele tiden. Leve, leke, være glad, følg ditt hjerte og magefølelse. Finn noe bra i hver dag. Vær litt barnslig, og ikke bry deg så mye om hva alle andre mener om deg. Du er bra nok.

I dag er det fredag, det er sol her- jeg har gode, fine folk å være med. Fin familie, og livet er virkelig ikke så aller verst.

Så god helg alle:D Må den bli strålende for dere alle <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg