Godt nytt år

Godt nyttår alle fine fine mennesker. Jeg har tatt en lang juleferie etter åpning av BraNok og det var sjukt deilig. Med bare mine folk og dyr. Ferie var fantastisk, og nå er hverdagsmagien tilbake.

Et helt nytt år. Flere hundre dager som venter på å fylles. Det var brutalt å komme seg opp 07 i går og i dag, og jeg så nesten ingen annen utvei enn å snu meg rundt å sove videre:P, men here i am. Småtrøtt, men glad- og hverdagen er også fin.

Møter i dag angående videre planlegging av møteplass for skeive for alle, og det gleder meg at vi er i gang. Og det varmer så godt når folk legger igjen sånne lapper etter å ha vært innom.

Et trygt møtested betyr mye for mange

Så godt nyttår alle. Sørg for å skap din egen lykke i dagene og ukene som kommer. Gjør mer av det som gjør deg glad 😀

Gjør 2023 til ditt år!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg