Har du hund ?

Reklame | Myk pote

Jeg har jo Charlie, som jeg har skrevet en del om før. Verdens gladeste og snilleste labrador som nå har blitt to år. Charlie, min venn og turkompis. Min sofasliter..

Jeg har også familie som er dyrekjære, og min sønn og svigerdatter har nettopp starta en nettbutikk, som heter Myk pote. De har lille Simba selv, som er en Mitzelspits.

Jeg heier på at ungdommen tør å satse litt, og å gå for det de har lyst til- og med interessen og gleden de har for dyr, så tror jeg den fint kan være en butikk som sakte, men sikkert bygger seg oppover 🙂 Pr nå så er det en hobby, men en hobby som de legger ned mye tid og arbeid i.

Nå har de en give away hvor de gir bort et joggebånd. Klikk deg inn på siden deres på facebook her, og delta, så kanskje du er den som vinner?

Joggebånd som er perfekt om du vil ha henda fri:) Funker til og med til min lille på 40 kg;)

Har du også hund eller annet dyr, så legg gjerne bilde i kommentarfeltet:)

Livet er ikke helt det samme uten <3

Ha en fin søndag alle sammen 🙂 Nyt en time med mer sol .

 

2 kommentarer
    1. Så koselig blogg du har😊 vi har hund vi også, en newfoundlandshund på rett i overkant av 50kg,litta tispe med mye futt😂
      Ha en riktig god påske🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg