Helga kommer uansett)

Det er helg, og hagen gjøres klar før noen dager med regn. Det er så utrolig grønt og fint nå og jeg elsker den følelsen den årstiden her gir meg. Det er mye som følger med en stor hage, og her er det langt fra strøkent, men vi har det bra og vi koser oss.

Så lærer jeg litt mer om stauder og diverse fra år til år. Men helt ryddig og minimalistisk- det vil det aldri bli hos meg. Men det er et hjem- vårt hjem, og det skal være sånn at vi lever her.

Hjemmet skal være vår trygge hule, og det skal gå an å slappe av og kose seg selv om det er rotete og man ikke orker alt hver dag. Det skal være liv og glede og latter, og det skal være så godt å komme hjem. Og det er det.  Og uansett hvor mye jeg rydder og ordner, så er det alltid mer å ta tak i. Sånn er det vel med et hjem fullt av dyr og barn.

Jeg elsker å komme hjem til det her. Til glade farger og til det som er vårt hjem <3 I skogen, blant elg og rådyr, villsvin og hoggorm 😉 Ikke alt jeg setter like stor pris på om sommeren, men det følger vist med..

Så er det den barske vaktbikkja som bare har lyst å kose med alt som nærmer seg.

Inne har jeg ikke gjort noe hele uka mens det har vært sol, men pinse blir det likevel og om ikke annet så er hagen ganske fin nå da 😉 Jeg har ikke tenkt å være inne i dag heller, for fortsatt så er det strålende sol.

Helg blir det uansett. Langhelg med fri og ikke minst, med Eurovision:) Mange morsomme innslag i år, men heier selvfølgelig på Norge.

Ønsker dere alle en superfin pinse med fine folk.

Facebook; Heges lille rom

Instagram; Heges lille rom

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg