Helgesyssel, og gjenbruk

Når formen ikke er på topp, så er det godt å ha noe å pusle med. I helga har jeg revet opp strimler av gamle gardiner og sengetøy og skal lage et rundt teppe til badet. Men måtte prøve meg på litt småting først, og det her ble resultatet. Jeg er dårlig på å ikke gjøre noen ting, så selv om jeg må holde sofaen litt nå- så kan jeg jo pusle med det her 😉

En ganske stor kurv som jeg tenkte jeg skulle lage flere av:) Så ble det en hengepotte med plast på innsiden.

Enkelt å hekle med heklenål nummer 15, og helt gratis. For morsomt til ikke å dele, for her er det jo bare fantasien som setter grenser egentlig. Nå har jo ikke jeg noen hobby blogg, men siden jeg deler ting fra hverdag og hverdagsliv- så kanskje det her var ett tips til en innedag i høstferien;)

Nå er det å starte på et rundt teppe, som kun er av gammelt sengetøy:)

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg