Herlig blanding i Eurovision 2021

Hvem heier du på ?

Her har det vært en skikkelig Grand Prix uke, med semifinaler og sangene på Spotify etterpå, så ingen skal si vi ikke er godt forberedt nå. Jeg syns det er mange bra, og gleder meg til å følge med i kveld.

Mine favoritter er ;

1.Tix- Fordi jeg liker sangen, jeg liker fyren og at han er fra Norge selvfølgelig. Jeg håper jo Tix kan dra seieren i havn. Aller mest.

2. Mata Hari- Aserbadjan. Der er det både trykk og fart og god stemning. Søt jente, kul stil.

3. Island, jeg elsker dem grønnkledde islandske menneskene med den kuleste stilen. Bra sang, og ikke minst den morsomste dansen. Skikkelig glad sang .

4. Sveits. Så utrolig fin at jeg fikk lyst å gråte- sånn skikkelig. Vanvittig bra stemme, og når sangen gjør noe med meg- så er jeg solgt.

5. Italia; Bare kul- på alle vis.

6. Finland, kul og fengende- meningsløs tekst men morsom.

7. Kypros; El diablo- antagelig fordi jeg liker Lady Gaga.

8. Sverige, fordi han er supersøt og med en historie som rører meg- og fordi den er lett å synge med på.

9. Ukraina. Når jeg så videoen syns jeg den var grusom, og jeg måtte trekke pusten for å huske å puste. På scenen var det bedre, og nå er den så rar at den er skikkelig artig.

10. Nå holdt jeg på å glemme de gulkledde, som er Litauen og som danser alene på diskotek. Det er også en gladsang:)

Alt i alt så syns jeg det er flere bra sanger og show som er i finalen, og i kveld blir det norske flagget med når stemmesedler skal fylles ut og vi skal følge hele finalen:)

Hva er din favoritt ?

3 kommentarer
    1. I følge hva jeg har fått med meg på SoMe, så skal visstnok det norske bidraget klatre oppover meningsmålingene i hastigheter, så det kan kjapt bli en riktig så god plassering ut av dette her..
      Kunne iallfall satt gode penger på at det blir Aserbadjan som får full pott fra Norge pga Tix-flirten 😉

      1. Og ikke minst så hadde Aserbadjan en kul låt og kul dame 🙂 Ble ikke så bra plassering, men moro likevel .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg