Hjemme hos meg

Flere har spurt om jeg kan legge ut noen bilder fra mitt gamle hus, og det skal jeg gjøre. Jeg elsker plassen jeg bor på, og jeg elsker den gamle stilen. Ungene mine mener det ser ut som det bor en bestemor her- men det kan jeg leve med;)

Og utsikten kunne ikke vært bedre heller .

Og når mørket kommer mer og mer på utsiden, så er det veldig hyggelig å gjøre det koselig inne. Og litt forandring fryder alltid. Jeg liker høsten, jeg liker høstfarger og den litt stille og rolige tiden som kommer.

Blomstene i vinduet er fra rusta, og evigvarende i en vakker høstfarge. Gardinene er mange år gamle, men dem liker jeg veldig godt.

Jeg syns den mørke rustfargen gir en lun og fin atmosfære inne. Hadde ikke skuldra vært så vond så skulle jeg starta med litt maling på vegger, men det får bli en annen gang. Imens gjør gardiner og blomster en hel del:)

Jeg har tre stuer, og dette er en av dem og den jeg koser meg mest med akkurat nå. Så har vi en tv stue og en spill stue til ungene. Fordelen med sånne gamle hus som jeg bor i , er mange rom og mange spennende kriker og kroker. Mye historie, og mye sjel.

Jeg er opptatt av at vi lever her, så her er det dyna ned på morran når det er kaldt, og det er ofte rotete og et hjem. Et hjem vi skal trives i, og leve i.

For er det noe sted vi skal slappe av, og være oss selv så er det hjemme. Her er vår base, som det alltid skal være godt å komme hjem til. Vårt fristed.

Det skal leves her, med alt som hører til.

For det er ingen sted som hjemme <3

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg