Hjemmesommer er helt innafor <3

Jeg er ikke bestandig like sosial, men det tror jeg henger sammen med at hverdagen tar oss litt og at jeg da prioriterer tiden med mine hjemme. Jeg er jo ekstremt hjemmekjær, men nå er jeg grådig sosial om dagen og jeg koser meg med det og.

Jeg merker at det er litt annerledes fra andre sommerferier. Nå er jo folk hjemme 🙂 Så mye enklere å kaste seg på en spontan tur ut i marka som jeg var i dag med ei venninne som det er lenge siden jeg har vært sammen med. Og skikkelig koselig var det.

Eller som en spontan tur på brygga som jeg ble med ei på i går.

Og det ble tidenes pizza 😛 på Bergmanns. Etter en god tur med Charlie min i nærmiljø.

Ellers har helga mi vært full av hyggelig besøk hjemme i paviljongen, og med varmelampe så gjør det ikke noe om kveldene er litt kalde. Hjemmesommer er absolutt helt innafor og jeg nyter dagene.

Føler meg nesten som en campingturist.

Min lille oase:)

Håper du har fine sommerdager der du er også. Hjemmeferie bør ikke være en kjedelig ferie. Bruk tiden på det du aldri får gjort ellers, og bruk tiden litt ekstra på dem du ser litt sjeldent kanskje ?

2020 er som det er, og jeg prøver å finne gleder uansett hvor kjipt ting kan virke til tider. Jeg har så mye å glede meg over, det er bare å finne det frem når man glemmer det litt innimellom.

Livet er nå folkens, nyt det <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg