Hurra :) Da er jeg i gang!

Da er jeg offisielt i gang. Egen bedrift er i havn, og nå er det bare å fortsette med hard jobbing. Og det skal gå- fordi jeg brenner så sterkt for det her. Og jeg har troa på at jeg klarer det. har jeg det.

Jeg har ikke alltid hatt troa på meg selv, og har ofte gjort det andre har forventet av meg- eller det jeg har trodd at andre har forventet av meg.

Jeg har vært for redd for avvisning, og for at andre ikke skulle være fornøyd med meg. Men så har det skjedd noe de siste ti årene.

Jeg har blitt voksen, tror jeg. Og gjennom prosessen med å stå fram som lesbisk, så har jeg blitt godt kjent med meg selv- og trygg i meg selv. Trygg på at jeg er god nok.

Man kan ikke alltid være likt av alle, og alle kan ikke like den jeg er eller det jeg liker. Forskjellen er at nå vet jeg at det jeg gjør, og den jeg er- er bra nok. Fordi det gjør meg lykkelig.

Det er så viktig å finne sin egen vei. Den veien DU ønsker å gå. Den veien som gjør deg tilfreds med livet ditt, ikke den veien som alle andre blir fornøyd med.

Og det er så utrolig morsomt nå. Det har vært en tøff og bumpy road hit, men nå er firmaet mitt i boks. Jeg  klapper meg litt på skuldra for den jobben jeg har lagt ned. Og jeg skal fortsette med samme iver, engasjement og med samme tro:) Jeg er ydmyk og stolt og utrolig takknemlig for alle dere som gjør det her mulig <3

Så nå er det bare å finne bedrifter som ønsker å være med å støtte , og å bidra til en større kunnskap og forståelse for skeive. Legger med link, og er du en bedrift eller en  som ønsker å være med på dette, så blir jeg utrolig glad for det 🙂

Skeive eldre -livskvalitet-samhold og foredrag – Startskudd

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg