Husker du å lade?

Ute har det vært skikkelig høst i helga, og vi gjorde unna turen med hundene tidlig i dag. Og ingenting er vel koseligere enn når det stormer og regner ute, og da sitte inne i en varm og lun stue. Kroppen er ikke helt med på hva jeg vil på den tiden her av året, og da er det bare å lytte til det da. Og gjøre det beste ut av litt innetid, og egentid.

Jeg tror både jeg og de firbeinte koser oss mest inne akkurat nå;)

Frøken Magnus har ikke tenkt seg mer ut i kveld, og Charlie og Simba er slitne og fornøyde.

Jeg er glad i høsten, selv om kroppen ikke er helt enig, når uværet slår inn. Men da er det bare å bruke tiden på det som gjør meg best nå- og det blir jeg stadig flinkere til. For jeg vil så gjerne fungere, og jeg vil gjøre alt jeg planlegger- og da må jeg ta høyde for å legge inn litt stopp innimellom.

Det trenger ikke være et minus å måtte stoppe opp litt. Det er en nødvendighet for min del, og det tror jeg vel egentlig de fleste har godt av innimellom. Trekke pusten, koble ut hodet og jobb- og bare være. Bare være avslappa, og nyte uten å gjøre så mye.

Og det er en søndag helt perfekt til 😉

Så, i dag er jeg på lading 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg