Hva hadde 2020 vært uten ….

Min hær <3

2020 har vært et annerledes år hvor jeg har kjent på ting jeg aldri har kjent på før. Det har vært tøffe tak både med Covid19, og med egen helse og utfordringer som har fulgt med det. Det har vært mange dager som ikke har vært like alreight og mange dager som har vært vonde å komme gjennom.

Det har vært en del prøvelser og lufta gikk litt ut av meg på tampen av året. Jeg fikk en liten smell hvor jeg egentlig mest ble sittende i sofaen uten å orke noe annet. Helt til Charlie har fått dratt meg ut.

Men så blir det bedre. Det blir det alltid, og det blir jul i år også. Uansett.

Og hva hadde dette året vært uten min hær? Mine folk. Min familie og mine venner. Herlighet som jeg setter pris på alle de fine menneskene jeg har i livet mitt. De folka som er en del av hverdagen min.

Jeg blir så rørt og takknemlig når jeg tenker på mine foralltid folk. Som gjør livet så mye bedre bare ved å være seg selv.

Nå er ikke jeg noen stor fan av alt det gavehysteriet i jula, men som det varmer å få disse ordene her. Hele året egentlig men kanskje litt ekstra på en tid som denne.

Det å ha mennesker rundt meg som er glad i meg som den jeg er, det er egentlig helt ubeskrivelig.

Som strikker genser til meg i ordentlig Hege farger.

Eller ho som kommer innom med Jansons fristelse som julegave fordi hun vet jeg elsker den<3

Alle disse menneskene som har gjort 2020 bra likevel, fordi jeg har dem i livet mitt. Uansett korona, eller nav eller bytte av jobb- så er det her det som gjør livet så bra <3

Jeg er sikker på at dere vet hvem dere er, og hva dere betyr for meg. Hva dere, på hvert deres vis, gjør bare med å være dere selv.

Og når vi nå går inn i jula med begge beina, så blir jeg alltid litt ekstra varm om hjertet, og tenker på det jeg har i livet mitt som er så utrolig bra <3

Og med det tar jeg en liten juleferie.. Ønsker dere alle fine dager med mennesker dere er glad i. Vær dere selv og ta vare på hverandre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg