Hverdagsgleder

I fjor fikk jeg mange stauder av mamman min, og det er så moro å se hvordan dem har vokst seg store allerede. Og det som er mest spennende er at jeg ikke aner hvordan dem vil bli 😉

Men det er moro 🙂 Det er hverdagsgleder, og jeg koser meg over sol og å kunne pusle ute selv om det fortsatt er vinterluft og kaldt.

Jeg er egentlig ikke noe stor lukeentusiast, men når jeg får så mange flotte planter- så er jeg nødt for å passe godt på dem.

Her er en julerose jeg har fått av en god venn, og dem betyr jo så mye mer når dem kommer fra spesielle personer 🙂

Hagearbeid er jo ikke så aller verst asså, og det er utrolig moro når jeg ser det funker. Jeg har aldri hatt spesielt grønne fingre, men det er moro å få det til. Også er det bare starten på en lang fin vår og sommer. Det er hverdagslykke det.

Så krysser jeg fingre for litt mer varme, og litt mer sol 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg