Hvor er du når du har det aller best?

Hvor er du når du har det aller best? Har du et sted som du bare er? Hvor du bare nyter øyeblikket og der du er ?

Jeg har det jo sånn litt hjemme i skogen, men når skal jeg skal koble helt ut- og sanke inspirasjon-så drar jeg til sjøen. På et svaberg ved sjøen, det kan ingenting måle seg med.

Absolutt ingenting gir meg mer ro innvendig enn å sitte ved sjøen. Lydene og luktene og alt. Bestemora mi sa alltid at jeg sikkert hadde vært en fisk i mitt forrige liv 😉

Så i kveld tok jeg med skrivebok, og sjokolade- og nøt noen timer helt for meg selv med skrivekløe og egentid.

Og når Hege ikke vil inn, så ble det å ta med de store ungene ut til et kveldsbad i solnedgang.

og nå er vi hjemom noen få timer, for å pakke sekk og lage frokost til soloppgang og morgenbad og fisking… om få timer.

Sommer- jeg elsker deg !

2 kommentarer
    1. Herlig!

      Jeg tar meg en tur til fjells – eller til fjøra og hører bølgeskvulpene – og lar tankene flyte…. men egentlig er fjellet min meditasjon <3

      1. Fjellet og er helt fantastisk. Hadde jeg bodd nærmere høyfjellet så hadde det helt klart vært stedet å dra til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg