Hvordan har du det egentlig ?

I denne tiden som bare drar ut- hvordan har du det? Sånn egentlig ?

Det har flere ganger vært en setning som har fått meg til å lette hjertet. For spør man fra hjertet, så er det ofte vanskelig å ikke svare med hjertet.

Det er jo mange som tror at jeg er veldig åpen og frampå om det meste, siden jeg har denne bloggen- er synlig- og heier på åpenhet. Men jeg er ikke helt det. Jeg har mine svært private rammer, som det er vanskelig å slippe noen inn i . Jeg verner godt om meg og mitt, kanskje litt mye til tider- og jeg er ofte utilpass sammen med andre jeg ikke kjenner så godt.

Jeg tror jeg har lett for å ikke helt føle at jeg passer inn- og det har vel uroen jeg har hatt opp igjennom årene, bekreftet litt. Jeg måtte bli voksen, jeg måtte få mine erfaringer og min egen trygghet for å forstå at den jeg er- og det jeg føler- det er meg det. Det er meg, og det er greit. Nettopp fordi jeg er bra nok.

Det er du og .

Og det er vel derfor engasjementet mitt er så stort, for at andre også skal være seg selv. For å lære at vi er bra nok, fordi jeg har så ofte erfart å føle sånn selv.

Det som har fått meg til å prate, til å slippe noen inn- er nettopp spørsmålet ;

Hvordan har du det egentlig?

Det prøver jeg å dra med meg videre når jeg snakker med andre. For vi kan prate om så mye, uten å egentlig fortelle hvordan vi har det innerst inne. Så er det kanskje det som er aller viktigst å dele ? De tankene man er redd noen skal se… De tankene man sliter mest med- helt alene. De tankene som gjør at vi graver ned vår egen verdi.

Spør noen, spør fra hjertet- så vil du også få et svar fra hjertet <3

www.hegeslillerom.com

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg